Monday, January 17, 2011

hasil tangan kanak2 berusia 3 tahon!! ^^




jeng jeng jeng...
ape yang dak kecik nie da lakukan???
hihihi^^
so teroskan scroll tetikus anda..
maklumat ade di bawah..haha

eh anak sape nih???
comel betol...
hahaha..bajet giler kot puji diri sendirik..
haha...


so bersesuaian dengan tajok r an...
anyway nak tanye korang dulu la kan..
cun x pic aku??
nie adik sdare aku yang umo 3 tahon yang tolong amik kan taw..
budak kecik kat pic atas td tuh..^^
gilerr kentang..
umo 3 taon da pandai tekan kamera amik pic orang

saje je aku nak share pic nih dengan korang..
haha...ngade2 cikit..kekeke^^
lagipon aku xnak r sie2 kan hasil kerja budak kecik sorang tuh
daripada dok terperap dalam lappy baek ak tayang cikit..
muahaha

pic nie die amik mse die ikot aku n parent ak g satu event
tp event untuk orang2 dewasa r..
so die yang umo 3 tahon nie op cos r boring..
nasib baek r aku ade..
so kene jadi babysitter yang sangat berjaya r aku..
aku la yang layan die sepanjang majlis tue..
sian aku tengok die..
boring semacam je..
muke pon da letih da coz mengantok

so untuk hilangkan boring die aku bagi je lah die pegang
kamera aku..
da bagi pegang die nak amik pic pulak...
hah layan je la aku..
die pon amik lah pic ak..

penat ak dok teleng2 kan kepala...
so die pon asyik snap2 je r gambar ikot suka rase dia..
aku pon bagi je la..
kanak2 lagi kan..hi3^^
kena la mengalah dengan dorang

at first die x bagi aku bukak mate time amik gambar
what???
'adik if i dont open up my eyes i will look so x comel taw..'
hahaha..^^
maybe die takot tengok mate aku kot..
da bertukar jadi wane klabu..
contact lens punye pasal..
hahaha


so korang check it out r eh..
love ya!!!



No comments:

Post a Comment

Salam..Hai lalink..comment la sikit ^^