Thursday, January 20, 2011

obsesi riny

berbaju n skirt pink...^^


hi3...so ape lagi lah kontroversi aku nak wat ni...
konon2 bagi tajok entry macam hot je kan..
hahaha..

xde r..aku saje je nak cite pasal kegilaan aku sejak dok umah minggu nih...
asik make up blog x sudah2 kot..
abis sume benda aku lambak kan kat blog akuh..
gilerr ko,,sape xnak blog dy meriah kan..
aku juga insan biase..ngeh3...nak gak wat blog aku vogue ckit..


tapi masalah nye kan..aku xtaw r..
kegilaan aku make up blog nie tok bagi blog aku cntik ke nak bagi hura hara..
cube korang tgk...


slide show...xnak satu...aku letak empat tros...
dua kat side bar...ag due kat bawah skali...
haha..
mmg style aku dari dulu lagi r...
sume mende nak dua...
adekah ini yang dimaksud kan dengan tamak???
oh no k..aku cume bijak menggunakan peluang..
*agak-agak kalo pakwe t nak due ley x???=p


music pon nak ltak gak...
satu mp3 satu lagi tok video..
so kalo korang bosan2 boley dgr lagu...
kalo xnak dengar lagu nak tgk video pon boley...
no hal...free op charge...kekeke^^
aku letak yang touchscreen ag tuetok video tu ...
nak beli xmampu kan..
so yang kat blog nie pon kire k ape..haha^^


jam pon aku da letak gak...
tapi same as music n slide show r kan...
mane boley letak satu jew...
aku letak due..
satu kat atas ..satu ag kat bawah...
saje je aku ltak byk2 sebab yang kat atas tue ada time je...
yang bawah ade tarikh n time...
sebab ianya berbeza jadi aku letak due...
hik3..gilerr tamak ko riny...^^


tapi seres wea,,,
due2 jam tu comey sgt..aku xley melepaskan nya..
haha...yang kat atas tu jam yang ade ikan paus tgh berenang..
sangat cumeyh..aku ase sronok tgk ikan tu gerak2 dalam air...
nampak menyegar kan je..hi3...
yang kat bawah tue...jam yang ade ayam tgh bertelor..
nampak cute je..^^
tik tok tik tok...


pastu aku letak gk r pic comey2 ckit kat blog akuh..
bagi sedap sikit mate memandang...haha...
mate aku je la kot..
kalo orang len tgk nie...
ampeh r...juling n berpinar2 mate...ngeeee=p


so for background aku pilih kaler biru time nih...
aku ase ley r kurang kan skit kecelaruan blog nih..
hahahaha^^
pink + biru...
kire okeh lar kan...
even bukan pevret kaler aku...
cos aku nie bukan ade kaler yang aku fanatik pon...
aku xde kaler kegemaran...
sume warne aku boley go on...
cos aku mls nak limit kan diri aku dengan satu warne je...
not my type...
hahaha..aku ni universal....hoye2..!!


so dats all...
thank you...^^
cerita yang sangat x penting aku rase...
tapi tangan da gatal cos da lme x update blog...
haha...just cerita wat i'm currently doing...
da main point is i'm doing dis just for fun...^^
nothing more...

~~rinyluvmania~~

No comments:

Post a Comment

Salam..Hai lalink..comment la sikit ^^