Thursday, February 3, 2011

krisis..krisis..krisis...

adesh...!
i hate krisis so much actually...
tapi krisis ape yang melanda aku sebenar nye????


this is actually water krisis ....
dalam bahase melayu nye krisis air...T_T
sangat tensen wea..
ari first dok umah dah xde air..
masok arini da due ari da xde air..
sangat geram r ak...
now i realize how important of water...
xde air xjalan r keje2 kt dalam umah aku nie wea...

nak mandi apetah lagi...
haish...tapi aku xrisau sebab aku an wangi slalu...ahaks!!
seres wea...
banyak mende xley nak wat bile air xde nih..
aku pon xtaw r apesal air xde da msok 2 ari nih...
pelik gak aku...

nak masak pon jadi rumit cos xde air..
nak basoh pinggan ag...
baju nak basuh lagi...
arghh....sangat!!
makin bertimbun r keje nak wat balik nie,,,

arghh..!!..i gonna be crazy..!!
air oh air di mane engkau air..????
muncol lah ko wahai air...
huk3...~~

p/s: mandi sungai jom!!^^


No comments:

Post a Comment

Salam..Hai lalink..comment la sikit ^^