Monday, April 25, 2011

SOALAN CEPUMAS DARIPADA MUMMY SAYA.. Y_Y

Okeh. Aku kali nie aku nak story kat korang sume pasal soalan cepumas yang telah ditanya oleh mak aku. Chewah, aku rase cam artis lak an ade soalan cepumas2 nih. Actually,i hate soalan cepumas a lot r, cos soalan tue hanya mampu di jawab dengan menelan aer liur or sengeh2 manje ataupun gelak sekuat mungkin..Hahaha..Tapi soalan cepumas ni memang menakotkan ek, bukan stakat cepumas r aku rase, cepugangsa, cepuperak, cepuberlian n semua yang seangkatan dengannye r. Soalan cepuput pon ade r wea, aku slalu terdengar bile mak aku pasang radio Sinar.fm dalam kereta,,Hahahaha^^

Alkisahnye bermula begini ye, apabila pulang ke rumah sudah pasti aktiviti yang wajib dilakukan adalah online secara berjemaah atau beramai2 ye di ruang tamu rumah, jadi masing2 akan begitu tekun sekali menelaah secara online atau secara maya. Tengah aku syok2 online mak aku yang da siap online pon beralih tempat dan mule menelaah paper pulak ye..Hahaha. Jadi bermulalah topik perbualan dan bermacam2 lagi story mory yang di lontarkan. Tapi aku still agi setia menelaah di depan lappy smbil mncari info di Facebook, godek2 youtube cari cerita korea and most of thing yang aku cari kt internet adalah bout k-pop..Xkire r variety show ke, movie ke, drama ke or group2 yang aku minat punye mv, or live show dorang. Begitu tekun ye aku menelaah. Kekekeke^^.

Jadi sambil2 tue aku pon online , ye r kan aku da lame x online,da 3 bulan x merasa nikmatnye online,dengan internet yg super duper pantas(of cos r, nme pon wifi kat uma..dush3),,Tapi sometimes my big bro always scolding me because i'm the one who always make the server become slower like mr.snail because of watching video at youtube..haissh,,geram betol..Aku da r jarang balik umah, bagi r aku layan youtube..kekeke..Tapi kadang2 aku wat bodo je..Bia r,aku nak lyn youtube gak. Ade gak sometime aku wat jahat,konon2 xlayan youtube r,padahal aku bukak je sebenarnye, bukan stakat 2,3 tab tapi 4,5 tab teros aku bedal..kui3..Jangan marah bro,i'm just too greedy meyh..=)

So bermulalah alkisah soalan cepumas mak aku, aku online and mak aku belek2 paper.mak aku pon stat tanye aku satu soalan cepumas, mas ke??? mas jugak r kot bagi aku..hahaha..Perbualan nya adelah seperti berikut ;-

Ibu : Angah,sape pakwe angah? Cepat bagitahu ibu...
Aku : (sengeh2 unta) Mane ada..hehehe
Ibu : Cepatlah bagitahu ibu...
Aku: mane ade la..
Ibu: Alah, bagitahu je,cepat..orang mane..
Aku: (=.=..sigh)..ha...ada...pakwe angah kat korea la...hahahaha..

Adesh, ape lah mummy aku tanya soalan camtu, malu saye taw,(uweks3..puke dgn statement sendiri..),,kekeke. Dulu,mase aku baru masok form one, first time duduk asrama kan, bese r and bile balik umah, mak aku pon tanye soalan cepumas soalan cepumas gak, "angah, sape pakwe angah??? Ade brape orang??? "..Aku pon dengan konfiden nye jawab "ade 12 orang r ibu". Giler ko,hambik..dengan penoh konfiden jawab..Hahaha..Tapi aku taw, xkan r mummy aku nak percaye lak an, aku gurau2 je, coz sampai ke sudah, sampai abis form 5 kat skul yang same, xde sorang pakwe pon yang aku sangkot,haish..Takpe,i deserve a better person.(prinsip idop nih)
muahahahaha^^..wink3..

Ermmmm,, tapi kan sebenarnye...skarang nie aku memang ade BF pon. (statement apakah ini???)Haahahaha..ye, memang ade..Betol r..Aku xtipu. Tapi ade 4 orang,kurang sikit r daripade time F1 dulu,ade 12 orang..3x gande yang aku ade skunk..hik3. Tapi aku xtaw nak pilih yang mane satu,sume ensem2, haish fenin nak pilih, so aku hope mummy aku kalo bace post aku nie, boleh r wat pilihan ea ibu,wink3..(sambil kelip2 mate,,alalalala cumeyh nyer aku..'self praise' yea..) lagipon,skarang mak aku pon da maju, da ade blog sendiri gak, and da taw ape alamat blog aku, jadi beliau juge akan slalu singgah kat blog aku nie, so aku harus menjaga tatasusila ketika berbloging yaw! Ayat kene sopan santun, kalo x, t abis r aku, awawwawa..^^..So mummy,if you read dis,please choose one ya..(sesungguhnye aku memang xde keje skali yew cos membuat entry seperti ini~~)..

I have four so you need to choose one..^^kekekeke. So here they are;

1. KIM HYUN JOONG


Hai mak cik!^^


cool x saye mak cik??^^


anneyonghaseyo^^


mak cik nak bunge??^^


saye lah Hyun Joong Cullen^^..toink3


Hitam itu menawan!!^^


Twilight ^^


i am SS501 member
i'm always in the middle because im the leader for sure^^


we are SS501


with ss501 again^^
i'm in the middle..we are cool rite??^^..hemo3

2. KIM KI BUM


I'm serious^^


mak cik,saye lah kibum^^..kwahahaha


Anneyonghaseyo^^


i have Piro2^^


i'm wear black too^^


i am u-kiss member
in the front of cos that is me..^^



U-KISS



3. KIM HEE CHUL


I'm heechul..^^


annyeonghaseyo mak cik^^..kwahahaha


He's beautiful^^


Milky skin kim heechul^^


i'm funny person^^


i am super junior member^^
i'm in the middle..the one who wear glasses


with super junior^^

4. CHOI SIWON



hai,i'm siwon^^


annyeonghaseyo^^


shhhh^^


mak cik, hye^^


i'm super junior member
i'm in the middle^^


i'm always in the middle because i'm the tallest..^^kwahaha



Okeh riny,stop it! Cukop2 r tue..hahaha..^^. Aku memang xde keje, so???kwahahaha.
Mum,please choose, than tell me k which one is the best, i'm too dizzy to choose, can i take them all four??hahaha^^

rinyluvmania-- mum.i'm almost 20, i should have one rite???haahha..Forget it Riny, study first^^

No comments:

Post a Comment

Salam..Hai lalink..comment la sikit ^^