Wednesday, May 4, 2011

Anak Baik^^

The girl in the middle is the most cute
among the three in the pic^^

Aku taw, semua orng nak jadi anak yang baik kan? Aku pon same gak macam korang, nak jadi anak yang baik tok parent aku.! Hehehe, tapi nie alkisahnye unik sikit, aku bukan setakat nak jadi anak yang baik di alam realiti tapi nak jugak jadi anak yang baik dalam henpon ayah aku, huhuhu. Nape perlu kat henpon abah aku?

Kisahnye bermula begini ye, malam ahad lepas satu family aku sume dok lepak2 kat ruang tamu,almaklumlah..time macam nie lah baru boleh berkumpul ramai2. Kalau x tu, masing2 sibuk. Kebetulan pulak adik aku ade balik, jadi kemeriahannye lebih terasa. Kitorang tiga beradik as usual,online sampai lebam jari^^. Then aku yang dah boring giler asik online nie pergi r duduk sebelah ibu aku, saje..ye r da penat online..wah Riny, taw gak ko penat online ek! hengat an xtaw tadi..uhuk3..^^. Ibu aku time tue tengah belek2 majalah, abah aku gi cari barang kat bilik. Abah aku letak r fon beliau kat atas meja ruang tamu rumah aku, aku yang xde keje nie pon ape lagi belek2 r fon abah aku^^

Then bile da dapat main fon abah aku tu, ape lagi, abis sume bende r aku bukak. Aku pon usha2 r inbox fon tue. tibe aku nampak mesej daripada adik aku, tapi name die kat fon abah aku bukan main spesel agi..*YANG ANAK BAIK*. Haish, ini xboley jadi nie. Ye r, abang aku memang awal2 lagi die da officially gune name *ALONG BAIK* dalam fon ayah aku. Dia letak sendiri okeh, bukan abah aku yang letak..^^toink3. So aku pon usha2 r dekat ibu aku:-

Aku : Ibu, sape tulis name yayang macam nie..YANG ANAK BAIK??
Ibu : Laa...abah la sape lagi..
Aku : Owh..kalo macam tue angah pon nak letak name angah jugak la..
Ibu : Hahaha..letak la...

Aku jeles r gak weh, sume name anak ayah aku ade baik2 kat belakang dalam fonbook nset die, aku usha name aku just nie je *ANGAH NANA*. So aku pon tambah la *ANGAH NANA PON BAIK JUGAK* hehehehe.. Pastu saje2 wat miskol abah aku, saje nak tunjok name baru aku..^^ Cumell x aku wat gitu..cumell x??? Haish rase nak karate diri sendirik coz perasan tahap unta =.=

Nota_kaku : Semoga jadi anak soleh dan solehah.



No comments:

Post a Comment

Salam..Hai lalink..comment la sikit ^^