Friday, May 27, 2011

Marathon Update..lalalala~~~~~

Ha kenapa maraton? Ko nak lari marathon ke Riny weh? Sangat la aku nak lari marathon, sedangkan nak berjalan pon aku malas, kwahaha^^. Saje je, setelah melihat entry aku untuk bulan May nie just ade sejempot je, jadi tindakan harus di ambil ye sebab aku rase dalam bulan lima ade 31 hari kan?? so da 27 hb da nie tapi bilangan entry masih di tahap minimum, di pawah paras ekstrem r bagi aku, toink3^^

So ade berbaki 4 hari lagi untuk aku meng 'hupdate seberapa banyak entry untuk di penuh kan bagi bulan lima neyh. kwahhaha^^. Sebab aku rase sepanjang bulan lima nie aku dok umah je, xde r pulak aku g kuar bekerja ke, g melancong luar negara ke, masih belom terlaksana lagi agenda tue aku rase.. Tapi ade daam perancangan r, wah ko Riny nak melancong ke mane?? Aku nak melancong dalam mimpi r wea, RinyLand ala2 cam Disneyland tue r, so sape2 rase nak join meh r masok dalam mimpi aku, kalo berani r???? So ada brann???^^ Okeh Riny stop it now, jangan mengarut boleh??=p

So check it out ea untuk2 entry2 picisan aku yang bakal muncol..Hui3^^

No comments:

Post a Comment

Salam..Hai lalink..comment la sikit ^^