Wednesday, July 27, 2011

2 Different Tears ^^

2 DIfferent Tears from myWonder Girls group


Okeh, story apakah lagi kali ini? Actually cerite ini suda agak hot basi yaw! Da due minggu baru lah nak pos, ermm,,camtu lah selalu ko Riny oii. 


Erm,,ade story nak share dengan korang nih! At last, i'll continue my study at university. Alhamdulillah, thank God. After melalui pelbagai onak dan durian duri, akhirnye tercapai jugak hasrat melangkah ke U.


Fuh, lega rase nye. Aku taw keputusan nie about two weeks ago, i'll continue study in civil engineering. Hope, my ambition to become an engineer will come true. Plase pray for me yaw everybody! *muahh, kasi adiah ciom lu =p


Erm, ade story kot semase di ari keputusan tue. Story apakah? Hot kah? Haha, actually, lepas je taw result tue, terus aku nanges2 beria2 gtaw mak ak. Nanges macam nak rak kot. Mak aku kate cam nak roboh umah. hahaha. 


Mak aku pon xtaw nak pastikan samada aku nanges sebab xnak pergi u yang aku dapat or aku happy sbab dapat masok u. Care aku nanges tue ade due kemungkinan,hua3. Bile da lame2 tue ase cam malu r lak sebab nanges gitu. Malu sendiri aku,  hahaha *menyesal =,=


Actually, i can feel the two different tears. Yeah, no doubt. Menangis  sedih and menangis gumbira itu sangat lain ye.^^ Menangis gembira itu terselit satu rasa kepuasan di situ. Seresly weh, cube tanye orang yang pernah mengalami nyer. Terase segala penat lelah terbang bersama aer mata. ^V^


Okeh lah, aku xde idea nak cite ape lagi.Well sejak bila aku pandai xde idea nie? Selalu idea mencurah ke ladang gndum kot.* vomitted into the bucket..lol


Anyway, sume2 doakan yang terbaok tok aku ye. Aku nak yang the best, wish me luck ebery bodi ;p

No comments:

Post a Comment

Salam..Hai lalink..comment la sikit ^^