Friday, September 23, 2011

Dari 3 Jam Ke 4 Jam +++

Wahwahwah.....dah 3minggu bertapa kat tempat baru. So, sebab rase diri da dewasa jadi xrase sedih sangat *muke bahagie nih. Tapi dok sini da makin jaoh dengan famili, Kalau dulu time kat matrik jaraknye dengan rumah just about 3 hours je but now da 4 jam +++ itupun kalo drive speed formula1, kalo dok berhenti2 pantang jumpa R&R memang jadi 5,6 jam +++. *Hamboih2 aku nak komen2 banyak lak, drive sendirik la...=,=


Tapikan...kan..kan...Kalo buat perangai before pergi somewhere tu normal kan??kan?? ngehehehe. My bad side la, before gi dafter tempat baru mesti wat perangai punye la ^_~. Sebulan sebelom daftar kalo boleh xnak ambik taw langsung pasal borang2 yang nak kene isi. Aku akan wat sume benda last minute okeh! Xmaw awal2, coz sukar nak terima kenyataan kena tinggal kan umah terchenta especially bilik tersayang! ^^Toink3.


Bila da buat kerja last minute tue ape lagi last2 minute jugak r kena marah dengan bapak aku, sebab susahkan dia nak cop itu la ini la bila da last2 minute. Aku saje je nak bagi bapak aku marah aku, sebab nanti kat u xde orang da nak marah aku,lolololo~~ Alasan semata yaw! Okeh, janji2x...pasni xnak da wat kerja last menet ;p


Okeh, selain itu perkara normal bila nak pergi daftar belajar is, muka akan jadi 'physco' gile. Time dalam kereta da stat buat muke ketat, sebab tibe2 terasa macam otot2 wajah krem serta merta yaw time tuh. *Saya xbersalah. Muka pon monyok2 n tensen2 je. Time nie jugak la abang aku akan ambil kesempatan sakat aku, muka yang da sedia ketat jadi makin ketat  macam nak explode bagai da ;p Bila ajak makan pulak akan segera menolak pelawaan kerana tiba2 perut rase kenyang*terase kurus sebentar XD


Semua perangai2 kureng bagus tue muncol sebab berat ati nak pergi tempat baru n nak berpisah dengan parent. But at first je, Now da okeh da. Kate da dewasa, kena la indipendent lebih sikit *muahaha..ayat matured nih. But i'm proud of myself, no more shock culture like i faced during first time going to secondary school and matrix life. Nanges2 n sebak2 pon xde. Maybe da biasa, so i felt normal. Even there is sometime i miss my family but it just the felt that comes for a while that no need me to tears or anything else ;D


So now, its time to study hard! To grab my ambition! An Engineer to be! An IR title in front of my name one day! But the most important thing now is my desire to get the 'First Class Degree' Amin! Pray for me ya!


Nota_kaku: Ayat yang berlegar2 di kepala now is- dalam proses mematangkan diri sendiri! ^_^


2 comments:

  1. gud luck to u and to me too..hehe..
    take care di tmpat org..rajin2 la dtg skudai melawat aku...haha

    ReplyDelete
  2. hihi..syikin..tq so much muahxxxx!!! gud luck tok kite sume! hihi..dtg skudai??tgu da pro drift kete sewa kt cni r ;p hihihi

    ReplyDelete

Salam..Hai lalink..comment la sikit ^^