Monday, October 31, 2011

Best nye Konvo!

Wah!! Eksaited aku nak wat entry nih. Minggu nih, turn U aku plak wat Majlis Konvokesyen. Asyik dengar cite daripada geng2 laen je bout majlis konvo kat U dorang, minggu nie aku pulak merasa macam mana suasana konvo. Even xdapat tengok majlis penyampaian ijazah tapi dapat tengok ex-student u nie berlegar2 kat kawasan U sambil pakai jubah pon da rase teruja. 





Seronok tengok dorang n rase teruja pulak nak graduate nanti. Nak konvo gak! Sebab tu la orang kate, bila konvo time tu r kite rase penat lelah kite terbalas. Memang heaven r orang kate! \\(^_^)// Hoyey!! Sepanjang konvo nie macam2 benda yang berlegar2 kat otak aku! Seronok, pergi everywhere tengok mereka2 yang berjubah konvo dengan muka yang berseri2. Bawak pulak bunga sejambak sorang! Waaaa...nak jugak!^^


Yeah! God Job! Then Graduate!!


Time pergi kelas pagi tadi, lalu kawasan studio photoshoot untuk mereka2 yang nak posing dengan family or sorang2 dengan ijazah masing2. Macam2 pilihan background ade! time tuh tahap keterujaan da overload dah. Then, terus set dalam otak, aku pon nak macam ni jugak nanti! 4 tahun lagi aku nak merasa macam nie jugak! Time tu nak sume family members aku ade sekali, nak posing dengan dorang kat studio nih! Mesti!!!


Pastu lalu pulak kat kawasan orang jual2 jambangan dengan teddy bear tu! Wah, 'divaness' da datang, dalam ati kate wah nanti nak gak yang nih time graduate! *so kepada abang or adik or kawan2 or pakwe  yang nak datang tengok aku konvo nanti sila bawak bunge nie sorang satu ;p* Wah, rase semangat pulak nak konvo! Tapi Riny nak konvo kena dapat result gempak, ingat!!! *ayat tok diri sendiri ;D*


Okeh, aku nak yang macam nih eh! :D


So, nak belajar leklok, nak bagi parent tengok aku konvo nanti, bia parent aku kembang nanti an tengok aku ^^ woot2, nak dapat yang first class punye, nak dapat anugerah sekali nanti, nak ambik gambar dengan family kat sini nanti, pastu nak upah cameraman sendirik gak! *ngehehehe..xdemand kan??


Xsabar nak campak2 topi macam nih! XD


Nota_kaku: Yang tak konvo, g serbu pesta konvo je r. Shopping mopping kat sane. Aku?? erm, sempat r sambar pashmina sehelai ^_~

2 comments:

  1. insyaAllah...sm2 la kte ea...semoga segala urusan dipermudahkan olehNYA...aminnn:)

    ReplyDelete
  2. Insya Allah...amin!! hope cm tu jgk! ^^

    ReplyDelete

Salam..Hai lalink..comment la sikit ^^