Sunday, February 26, 2012

Hadiah Dari Hati

Awww..tajuk macam album Dato' Siti kan. Tapi entry ni xde kena mengena langsung dengan album or watsoever. Xde mase nak beli album2 bagai ni. Kite online je sekarang, sume keluar kat lappy okeh ;p


Sabtu baru nie aku pergi keluar. Nak beli barang2 keperluan untuk sem baru ni. So alang2 da beli barang2 keperluan tu, aku decide nak beli buku untuk diri sendiri. Konon2 hadiah besday la kan. Ye r sape la aku nak dapat adiah banyak2, xmampu *nangis golek2*. So, aku bagi la hadiah untuk diri sendiri *sambil tepuk2 bahu sendiri ;p


So, aku jumpe satu buku nie. Tajuk dia Smart Heart. Tajuk je pon da buat aku attract nak beli. Bukan ke semua benda yang kita buat bermula dari hati? Kan..kan..kan?? :D So aku decide untuk beli buku nie. Eksaited aku nak bace okeh. Banyak quotes2 yang best dalam buku ni. Antaranya ialah :


"Ketahuilah, sesungguhnya di dalam tubuh manusia ada segumpal daging, apabila daging itu baik maka baiklah tubuh manusia itu, akan tetapi bila daging itu rosak maka rosak pula tubuh manusia. Ketahuilah bahwa sesungguhnya segumpal daging itu adalah hati." (HR. Bukhari-Muslim)


Nie cover bukunye :D *tq to uncle google


Such a nice book, harga pon xmahal. Cuma RM14 je aku beli dekat Popular. So, kepada RINY selamat membaca! Nanti bile aku da abis bace aku buat entry okeh pasal sinopsis buku nie *wink2 ;D Hope next time dapat tambah koleksi buku2 camni untuk diri sendiri ^^

No comments:

Post a Comment

Salam..Hai lalink..comment la sikit ^^