Thursday, February 16, 2012

Segmen Cikmun : First Post Aku In Blogging

Assalamualaikum^^
Hi korang! Heehee. Korang, nie first time aku join segmen blog2 nie. Selalunye aku dengan duniaku sendiri. Hari ni meh aku nak join aktiviti luar bilik darjah sikit :D ngehehe



Comel kan header Cikmun, header aku?? Hampehh =,='


Nak taw segmen ni pasal ape? Ha korang klik dekat 'SINI' :D Sila klik dengan penuh konfident ye^^


Okeh, back to the topic, macam mane muncol nye first entry blog aku? Cite nye bermula begini ye, aku buat blog nie mase kat matrik dulu. Tarikh nye 09/10/10. Cantik kan nombor ni ;p Aku buat blog nie pon sebab kawan aku yang suruh *okeh, kawan2 aku memang suke pengaruh aku*. Dengan menggunakan line internet kat matrik yang kalah siputsedut tuh, aku berjaya buat blog and create short entry. Entry yang giler short! Kate internet slow, so create entry pendek2 suda , ngehehe.


Nie la first entry aku "cube-cube + ngade-ngade" Korang boleh bace dalam mase x sampai seminit pon *malu*


Tajuk je pon da membuktikan bahawa aku memang mengada-ngade ;p Biasa lah, time tu niat buat blog pon sebab nak cuba2 je. Tapi sampai sekarang still go on dengan blog nie, da nak masuk 2 tahun da aku bergelumang dengan dunia blog rupenye. Segmen Cikmun nie memang berjaya la buat aku sengih sorang2 n termalu sendiri. Mase tu maen tulis gune shortform yang habis short da. Harap2 korang yang bace buat-buat la paham yer^^. Mase first entry tu di tulis aku baru umur 19tahun, jadi ade berbaur "ketidakmatangan' pada ayat2 aku tu. After bace balik first post aku, hati aku terus cakap "Waaa..Aku da besar! How fast the time passing by!" *sengih sorang2 lagi*


So, thats all!! Thank you for reading! Sorry, ayat berterabur sikit, hehehe :D Cuak la create entry nie, macam nak anta kertas karangan bagi cikgu bace pulak kan ;p So, aku nak tag kawan2 aku join segmen nie jugak. Biar diorang teruja bace diorang punye first entry balik semula ^__~ Syikin n Yayang get ready untuk join segmen ni :D


No comments:

Post a Comment

Salam..Hai lalink..comment la sikit ^^