Friday, March 9, 2012

The Women In Black



Jeng..jeng..jeng! Last week aku sempat g tengok wayang dengan geng gegurl aku! Dorang decide nak tengok cite nih! The Woman In Black! Cite hantu? Aku memang da telan air liur da bile dengar cite hantu nih , ye la coz aku da lame memegang prinsip 'Kalau takut jangan tengok' . Kalau aku tak ikot dorang tengok cite ni tak kan aku nak duduk sorang kat luar panggung tu sambil  tolong jual popcorn  pulak kan, so aku on aje -,- 




Cite ni quite awesome la jugak! Sangat suspen! Aku sampai tutup muke dengan tangan taw, xcukup tangan aku tutup gune tudung lak. Kalau la screen wayang tu boleh di minimize kan, memang da lame aku minimize kan.! Cuak owh! Mau terkeluar jantung tengok part2 yang terkejut tu. Time kitorang tengok cite ni dalam tu just ade few people je, sikit giler. So sangat heaven la kalau nak jerit sampai kua anak tekak pon kan. Aku cuak gak tengok cite tu, aku expect aku yang akan jerit, tapi at last orang sebelah aku yang 'terjerit'. Muahahaahaha, sape yang duduk sebelah aku time tu sila terase ye ;pp


 Okeh, lupe lak nak cakap sape pelakon cite nie, korang kenal Daniel Radcliff x? Harry Potter?? Mesti lagi kenal kan, ha dia la lead actor untuk cite nih! Name die dalam cite ni Arthur Kipps. Dia kerja kat syarikat guaman and ade sorang anak! Giler xley bla kan, rase cam die mude sangat je nak pegang watak daddy nih *ok fine, ikot suke director dy la riny oii* So, one day, syarikat dia anta dia pergi satu kawasan pendalaman nie untuk uruskan sebuah rumah lame yang nak di jual.





Rumah nie serius misteri n buruk giler. Kat rumah tu dulu ade satu family tinggal n anak dia mati lemas kat dalam paye area2 rumah tu. Kat sini la nanti macam2 benda jadi and akan terungkai la satu persatu cerita tentang kematian ramai kanak2 kat kawasan perkampungan tu. Korang mesti tengok taw! Best sangat! And nanti Arthur Kipps tu akan tolang selamatkan banyak benda *kate hero mesti la die yang kena selamatkan keadaan *


kalau korang nak taw cite ni lagi, layan trailer nih. Aku nak wat sinopsis cite ni panjang2 pon xmampu ;p






Tapi seyes cite ni best, korang jangan takut sangat coz bagi aku cite ni xberape seram, just dia banyak elemen terkejut je. Yang tu buat kite nak terlompat tempat duduk tu. But, kalau korang nak taw ending dia sangat la menyakitkan hati. Seyes cakap! Aku yang mule2 cuak2 unta tengok cite ni end up membebel macam nak rak sebab ending yang seriously grrrr...*BENGANG* Sebab ape??Korang tengok la sendiri tapi yang penting ending dia bukan mimpi la, kalau mimpi sumpah aku x annoying sebab da biase tengok cite camtu! -,-


Nak taw cite selanjutnye? Gi tengok kat wayng berdekatan anda XD. Cite ni kua 23feb aritu tapi still men kat pawagam lagi sekarang. 


hihihihihihihiihihihihihihihihi *jerit cam antu* ;p


No comments:

Post a Comment

Salam..Hai lalink..comment la sikit ^^