Tuesday, April 17, 2012

Sape pernah buat macam ni? ;D

Annyeong, ppyongg!




Haritu aku terjumpa ni kat twitter, terus printscreen sebab aku memang pernah buat pon benda nih XD ngehehehe. Rase comel pulak aku dulu-dulu kan? Sekarang xcomel da, just cun je! *divaness overload


"When I was little I faked being asleep, so I would be carried to bed"


Aku pernah buat benda ni sekali time kecik dulu~~ alololo omey nye aku XD.. Nak dijadikan cerita, time kecik-kecik dulu abang aku selalu tido kat ruang tamu. So tiap-tiap malam terpaksa la abah aku angkat dia bawak masuk bilik.


Aku pulak time kecik-kecik dulu nak tido masuk bilik terus, xdo nye nak tertido kat ruang tamu bagai ;p. Kalau aku rase xbole tido aku akan keluar semula dari bilik and join abah aku tengok tv sampai r mate rase ngantuk balik and then g tido kat bilik.


Satu hari ni, tetiba ade satu perasaan jeles n cam best je tengok abang aku kena angkat kat bilik. Siyes jeles, abah aku xpenah pon dukung aku bawak masuk bilik macam abang aku. So aku nekad and cakap kat diri sendirik yang malam esok aku akan pastikan aku tido dekat ruang tamu and kene dukung bawak masuk bilik^^ Mesti! ;D


Keesokan harinye, aku pon get ready landing atas karpet kat ruang tamu umah aku then terus buat-buat tido. Even awal lagi aku gigih berusaha pejam kan mate then buat-buat meringkuk sikit, sebijik la macam style abang aku tido malam-makam kat situ ;P.


Pejam mate kuat-kuat sambil menanti saat di angkat oleh abah aku masuk bilik. Da agak lame sikit aku landing kat situ aku dengar abah datang. Abah terus angkat aku nak bawak masuk bilik. Hey korang, aku kan time tu buat-buat tido je, so dalam ati ni rase nak gelak je, kwahahha. Mate da macam nak terkelip-kelip, mulut lak da naik krem tahan gelak.


Sampai je depan pintu bilik, aku memang xleh nak tahan lagi da gelak aku, aku pon ape lagi. Terus bantai gelak kuat-kuat, ayah aku pon speecless then ikot gelak jugak, abis satu rumah gelak. Mission aku nak diangkat bawak masuk bilik adalah separa berjaya coz sempat sampai pintu bilik je, then ayah aku turunkan aku -,- hurmmmm..sobsssss T__T Pastu aku sambung tengok tv, sebab time tu aku mane ngantuk lagi ponn >.<


image


Nota_kaku : Laughing are my JOB! kwahahahahahahhaahha

No comments:

Post a Comment

Salam..Hai lalink..comment la sikit ^^