Saturday, May 26, 2012

Bila Kami Terbajet Sebagai.............



Kyaa~~~ see, bile kami bakal engineer feeling2 as architect ;) tehehehe.. Okeh, aku tengah senyum lebar time nih, tapi terhalang oleh kertas itu ye^^ Punye la nak tunjuk name grup aku tu kan, bangge sekejap hohoiii. Okeh, saje nak buat tribute tok subject Acad kerana ini adelah final project kitorang. Lepas ni xbelajar da subject nih! Seriously, i gonna miss this subject! TT__TT sebab aku ni jenis lemah gemalai sikit bila belajar subject yang kena gune computer nih, mase matrik dulu belajar gimp ape sume bagai da separuh nyawa apatah lagi nak belajar benda2 high level guna comp ni kan. But, its so different when i in univ, subject ni memang best! At least sepanjang belajar subject ni aku xpernah pulak rase stress melampau bagai and dapat buat tugasan dengan jaya nya! jyeah, clap2x!


Our final project! See name group kitorang, vouge kan?;)


See the car and house design? Awesome rite? Luckily we had Azim in our group, the hard part done by him ;) hemehemo


So complicated rite? But, the result is awesome^^


The house design


The plan


Kyyaaaa~~~ part ni tugasan aku! Ye, bangge disitu ;D


And yang ni pon aku yang wat! Finally, i manage to done all those complicate things


The beam that we called as 'lampu kalimantang' *pon boleh*..da design dia nampak macam lampu tu, nak wat camno XD


Thus pic and the pic above was done by nina..if i'm not wrong


Orang tengah sibuk2 buat final touch, aku sibuk2 amik gambar ^_~


This pic and pic above was done by tiara..


Okeh, part susah2 and rumit like rumah and kereta tu Azim yang handle. Yeah, sememang nye tugasan seperti ini, kita amatlah memerlukan sekurang-kurang nye seorang ahli lelaki ya! Muehehehe *evil laugh* So that kita yang gurl ni x tensem tahap maksima sangat ;)


Nota_kaku : Group aku nih xde la pulak gambar berempat, so xdapat la nak tayang kat entry nih muka mereka2 yang bertungkus lumus wat project ni. Tapi post2 before ni ade la pic nina n tiara. Azim je masih belum bertuah nak masuk blog aku, ngeh3. Mianhe chingu! Me will miss Autocading, jjinja! ;')


1 comment:

  1. wowwww..hebak2....leh la design kn umah tok aq nty..hihi...btw,,mmg ssh kot nak wt design cmtuh...ktorg dlu pn kn wt design cm2 tp simple2 je...:)

    ReplyDelete

Salam..Hai lalink..comment la sikit ^^