Friday, May 4, 2012

Gitar Solo~~

Bunyi gitar~~ lalalaalla~~ Oppss, ok stop it riny, cuaca xmengizinkan untuk ko nak nyanyi2 bagai sekarang ni eh :P Nak taw x, ape benda yang dari dulu lagi aku teringin nak buat? Okeh , aku sebenarnye teringin sangat nak buat tak tahu main gitar. Seriously!! Orang yang andai men gitar nih nampak cool je kan! Orang-orang terpilih je pandai men gitar nih! ^^ tehehehehe




Aku pernah suruh ex-rumate aku ajar men gitar mase sem lepas, tapi totally fail! yeah! fail! Sebab aku lefthanded, mane nak sesuai men gitar yang memang sah2 khas untuk orang righthanded nih. Memang berterabur la aku men! ~_~ *nanges* Kalo nak men jugak, g beli gitar yang khas untuk lefthanded people. Huh? Mane aku nak korek duit? Cakap sikit? TT__TT


Cenggini, cool kan?? ^__^


Kim Hyun Joong -Because I'm Stupid Acoustic Version

Since dengar lagu ni yang acoustic version, lagi la membuak2 perasaan nak belajar men gitar. Sanggup suruh Syarah belajar lagu ni sepanjang cuti midsem sem 1 dulu ^_~ aww Konon2 aku nak belajar la dari dia, but sampai sekarang, hurmmm..Non-hado! ;)


Satu lagi gitar yang capture my eyes is this kind of guitar,


Smart kan? Xdapat belajar men gitar biase dapat men yang ni pon jadi lah hohooo~~ ;P


Led Apple - Sadness

First time tengok diz kind of gitar mase tengok persembahan korean band nih, Led Apple. Smart owh gitar nih, kalo korang layan video ni, tengok guy yang sebelah kiri sekali. Dia maen diz touch guitar. Awesome much!! :D


Ade sape2 nak tolong tolong belikan aku nih? kui3. Okeh, aku akan pastikan one day aku akan belajar gak men gitar nih. Somebody tolong beli gitar for lefthanded people macam aku dulu eh?


Nota_kaku : fangirling too~~ much Riny eh? tehehehe

2 comments:

  1. aq pn teringin nk men gitar ngn piano..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. syikin!!! same!! ak pon tringin sgt nak men dua2 ni..dulu slalu pkir kalo xdpt men gitar nak men piano la..best kn tgk org men gitar or piano...nmpk hebat kn...heheheh

      Delete

Salam..Hai lalink..comment la sikit ^^